Multiplikační akce tváří v tvář v Lotyšsku
Odkazy na několik multiplikačních aktivit: https://www.rvt.lv/temats/i-code-future/
Typ multiplikační akce: Seminář
Pořádající instituce: Státní technická škola v Rize
Město semináře: Riga, Lotyšsko
Cíle semináře:
Přenos výsledků projektu: Přenést produkty výsledků projektu 1 (PPR1) a výsledků projektu 2 (PPR2) na cílovou skupinu prostřednictvím osobních interakcí.
Hodnocení a zpětná vazba: Sledování, hodnocení, hodnocení a aktualizace výsledků projektu získáváním kritické zpětné vazby od profesionálů v příslušných oblastech.
Informovanost a vzdělávání: Zvýšit povědomí mezi učiteli, školiteli, instruktory, školicími úřady pro odborné vzdělávání a přípravu, středisky odborné přípravy, univerzitami a jednotlivci pracujícími ve speciálním vzdělávání o studentech s poruchami učení, postižením a poruchami.
Řešení vzdělávacích potřeb: Zvýšit úsilí při naplňování potřeb jednotlivců souvisejících se vzděláváním studentů s poruchami učení.
Akademická spolupráce: Rozšířit pokrytí akademických institucí v národních a mezinárodních studiích.
Propagace a spolupráce: Propagovat a sdílet výstupy projektu prostřednictvím komunikace a spolupráce s cílovými skupinami.
Technologický rozvoj: Přispívat k rozvoji technologií v odborném vzdělávání v Turecku, partnerských zemích a dalších evropských zemích.
Povědomí o EU a Erasmus+: Informovat účastníky o fondech Evropské unie a příležitostech Erasmus+.
Hlavní předměty semináře: Představení a šíření výsledků projektu.
Počet účastníků: 60
Délka: 200 minut
Cílové skupiny: Organizace pracující se studenty s poruchami učení, veřejné a soukromé školské úřady, akademici, další vzdělávací organizace a zástupci sektorů zapojených do digitalizace a IT technologií.
Provedení události:
Všech 60 účastníků bylo identifikováno 45 dní před seminářem, což zajistilo včasné doručení pozvánek s podrobnostmi o obsahu, trvání a místě semináře. Před akcí byla potvrzena účast. Kromě toho byla uspořádána virtuální multiplikační akce pro ty, kteří se nemohli zúčastnit osobně, zaměřená na minimálně 100 virtuálních účastníků.
Každý účastník obdržel informační balíček s podrobnostmi o obsahu semináře, průběhem, řečníky, aktivitami, přestávkami a dalšími relevantními informacemi. Seminář byl rozdělen do tří bloků:
První relace:
Délka: 80 minut
Úvodní projev paní Dagnija Vanaga, ředitelky Státní technické školy v Rize.
Projevy dalších místních i zahraničních hostů.
Prezentace výstupů projektu, zdůraznění cílů, výstupů a celkového záměru, stejně jako situace studentů s poruchami učení před a po projektových aktivitách.
Přestávka na kávu: 15 minut
Druhá relace:
Délka: 80 minut
Ukázka platformy Social-Vet 4.0, která ukazuje její užitečnost a inovace při řešení problémů studentů s učením. Účastníkům bylo ukázáno, jak se zaregistrovat a používat platformu.
Úvod do pedagogických her pro kódování, určené pro studenty s poruchami učení v organizacích odborného vzdělávání a přípravy. Účastníci mohli interagovat s hrami online nebo offline a na vlastní kůži si vyzkoušet, jak pomáhají při učení.
Přestávka na kávu: 15 minut
Závěrečná sekce:
Délka: 40 minut
Setkání s otázkami a odpověďmi, kde mohli účastníci klást otázky týkající se projektu a jeho výstupů, zajistit srozumitelnost a vyřešit případné pochybnosti.
Sběr odborné zpětné vazby pro další rozvoj výstupů projektu.
výsledky:
Úspěšné šíření: Seminář usnadnil efektivní sdílení a šíření výsledků projektu, zvýšil povědomí a porozumění mezi cílovou skupinou.
Zapojení a zpětná vazba: Účastníci se aktivně zapojovali do obsahu, poskytovali cennou zpětnou vazbu a vyjadřovali zájem o budoucí spolupráci.
Inkluzivní dosah: Akce virtuálního multiplikátoru rozšířila dosah semináře a umožnila širší účast a inkluzivitu.
Rozdíly mezi plánovaným a realizovaným:
Primární rozdíl mezi tím, co bylo naplánováno a co bylo implementováno, spočívá v dodatečných virtuálních akcích pořádaných s cílem pojmout více účastníků a zajistit inkluzivitu. Semináře a akce účinně řešily potřeby různých zainteresovaných stran, od pedagogů po rodiče, tím, že poskytovaly komplexní přehled o výsledcích projektu a jejich aplikacích v reálných scénářích.