Weilova 1270/4 102 00 Praha 10 – Hostivař

+420 242 456 100

Sociální/vzdělávací platforma Social-Vet 4.0

Sociální/vzdělávací platforma Social-Vet 4.0

Povaha výstupu:
Platforma Social-Vet 4.0 je inovativní, dynamický sociální a vzdělávací nástroj určený na podporu odborných školitelů, učitelů, instruktorů a konkrétních odborníků na vzdělávání. Jeho cílem je řešit akademické potřeby studentů s poruchami učení a poskytuje jedinečný prostor pro spolupráci, sdílení zdrojů a profesní rozvoj.
Inovace:
Platforma integruje odborné a speciální pedagogické znalosti a spojuje 72 odborníků, 79 učitelů a 13 rodičů ze čtyř zemí. Tento interdisciplinární přístup umožňuje sdílení znalostí, osvědčených postupů a přizpůsobených strategií podpory. Platforma je jedinečná ve své schopnosti sdružovat odborníky a rodiče a umožňuje tak komplexní podporu studentům s poruchami učení.
Dopad:
Posílená podpora: Učitelé odborného vzdělávání dostávají rady, jak vyhovět studentům s poruchami učení a zlepšit výsledky vzdělávání.
Zapojení rodičů: Rodiče získávají přístup ke zdrojům a odborným radám, což jim umožňuje lépe podporovat vzdělávací potřeby svých dětí.
Budování komunity: Platforma podporuje prostředí pro spolupráci, kde mohou pedagogové a odborníci sdílet strategie a zkušenosti, což vede ke zlepšení postupů a výsledků.
Přenositelnost:
Obsah je přeložen do více jazyků, díky čemuž je platforma přístupná širokému publiku. To zajišťuje, že zdroje platformy lze využívat v různých vzdělávacích kontextech po celém světě, což podporuje široké přijetí inkluzivních vzdělávacích postupů.
Rozdíly mezi plánovaným a realizovaným:
Zatímco hlavní cíle a struktura platformy zůstaly v souladu s původním plánem, skutečná implementace předčila očekávání, pokud jde o počet registrovaných uživatelů a hloubku interakcí při spolupráci. Platforma úspěšně integrovala více odborníků, učitelů a rodičů, než se původně očekávalo, čímž se zvýšil její celkový dopad a dosah.
Závěr:
Platforma Social-Vet 4.0 efektivně využila technologie k vytvoření inkluzivního, kolaborativního prostoru pro odborné a speciální vzdělávání. Jeho inovativní přístup, významný dopad na podporu studentů a přenositelnost zdůrazňují úspěch projektu a potenciál pro širší přijetí. Úpravy provedené během implementace pouze posílily jeho účinnost a inkluzivitu a komplexně řeší specifické potřeby cílové skupiny.

Co-funded
Financováno Evropskou unií. Názory vyjádřené jsou názory autora a neodráží nutně oficiální stanovisko Evropské unie či Evroské výkonné agentury pro vzdělávání a kulturu (EACEA). Evropská unie ani EACEA za vyjádřené názory nenese odpovědnost.