Školení odborného vzdělávání a pedagogiky – vše o studentech s problémy s učením v organizacích odborného vzdělávání a přípravy.
Aktivita prezenčního školení vedená ve Španělsku se zaměřila na využití kombinovaného učení a gamifikace na podporu studentů s poruchami učení. Během pěti dnů účastníci prozkoumali základy kombinovaného učení, architekturu modulů kombinovaného učení a vytvoření digitální gamifikace přizpůsobené potřebám studentů s postižením. Školení kladlo důraz na praktickou aplikaci, včetně vývoje, návrhu, testování a zdokonalování výukových modulů a digitálních her. Aktivita byla zakončena prezentací výsledků, oceněním za vynikající moduly a návrhy gamifikace a certifikací pro všechny účastníky. Tento komplexní přístup přímo přispěl k cílům projektu tím, že zlepšil schopnost pedagogů vytvářet inkluzivní a poutavé vzdělávací zkušenosti.
Školicí aktivita významně posunula cíle projektu tím, že vybavila pedagogy dovednostmi pro integraci kombinovaného učení a gamifikace do jejich výuky, speciálně přizpůsobených pro studenty s poruchami učení. Tento praktický přístup podpořil porozumění tomu, jak vytvořit poutavé, inkluzivní vzdělávací prostředí. Zaměřením se na návrh, vývoj a implementaci digitální gamifikace a modulů smíšeného učení byli pedagogové připraveni efektivně plnit různé vzdělávací potřeby. Toto posílení postavení pedagogů přímo ovlivňuje dostupnost a kvalitu vzdělávání pro studenty s poruchami učení, což je v souladu s cílem projektu zlepšit výsledky vzdělávání a inkluzivitu.