Space Shooter
Hra "Space Shooter" byla vyvinuta pomocí enginu Unity, aby hráčům představila koncepty kódování a rozvinula základní dovednosti algoritmického myšlení. Při hraní hry hráči také kódují a vytvářejí hru. K tomuto účelu používají pseudokód založený na C#. Dělají hru hratelnou programováním chybějících funkcí hry prostřednictvím základních logických smyček a proměnných.
Každá úroveň začíná krátkým úvodem k cílům úrovně, po kterém následuje výzva, aby hráč napsal chybějící úryvek kódu. Stávající kód obsahuje vodící komentáře, které pomáhají hráči. Pokud hráč zadá špatný kód nebo nemůže najít správnou odpověď, může si správnou odpověď zobrazit a zkopírovat. Po použití správného kódu mohou hráči vidět nově zakódovanou funkci přidanou do hry a mají možnost ji otestovat prostřednictvím hry. Jakmile budou připraveni, mohou přejít na další úroveň, aby hru ještě vylepšili.
Naše hra má jazykovou podporu pro 5 různých jazyků a soubory ke stažení pro jazyky jsou uvedeny níže.